10 اختراع برتر 2017
10 اختراع برتر 2017

باور کنید یا نه، در سال ۲۰۱۷ وسایل مهمی اختراع شدند که می‌توانند تاریخ را تغییر بدهند. بسیاری از این وسایل هنوز در ابتدای راه خود هستند و تا تکامل راه زیادی در پیش دارند. سال ۲۰۱۷ برای آن‌ها مثل سال ۱۹۰۳ است برای هواپیما. با هم سری می‌زنیم به ۱۰ اختراع برتر سال ۲۰۱۷ که هر کدام یک موقعیت تجاری بی‌نظیر هستند.

آيا تکنولوژی خنگ کننده است؟
آيا تکنولوژی خنگ کننده است؟

همه ما دلبستگی خاصی به وسایل ارتباطی جدید مانند موبایل و تبلت‌مان داریم. اگر راستش را می‌خواهید، باید بدانید که فناوری‌های جدید در ازای چیزهایی که به ما داده‌اند، چیزهای مهمی را هم از ما گرفته‌اند.

دکوراسیون داخلی مدرن ۲۰۱۸
دکوراسیون داخلی مدرن ۲۰۱۸

طراحی دکوراسیون مدرن تبدیل به صنعتی بزرگ و پر طرفدار شده است که با ایده های جدید و طراحی های گوناگون همراه است. در ادامه این مطلب با طراحی دکوراسیون منزل مدرن و روز دنیا بیشتر آشنا می شویم لطفا ما را همراهی نمایید.

طراحی دکوراسیونی لوکس و جذاب به رنگ طلایی
طراحی دکوراسیونی لوکس و جذاب به رنگ طلایی

رنگ طلايي لوکس‌ترين رنگ دنياست. به اين دليل که گران‌ترين فلز موجود در دنيا طلاست. چنانچه دکوراسيون منزل تان را با رنگ‌هاي طلايي بياراييد متوجه مي‌شويد که چقدر اتاق‌هاي خانه دلباز و روشن مي‌شوند و اتاق‌هايتان جلوه‌اي خاص به خود مي‌گيرند. گويي که تابش نور خورشيد در تمام ساعات روز، در خانه شما گسترده است.

آمار جهانی خرید آنلاین
آمار جهانی خرید آنلاین

امروزه خرید و فروش آنلاین به یکی از مهم‌ترین روش‌های درآمدزایی تبدیل شده است. در ادامه، سهم مبادلات آنلاین و موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در سال گذشته را بررسی می‌کنیم.

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا