راهنماي انتخاب اندازه فرش ماشینی

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۶

چطور فرش با اندازه ي مناسب انتخاب کنيم؟

انتخاب فرش با اندازه مناسب هميشه يک چالش بوده است ، يا خيلي بزرگ مي شود يا خيلي کوچک! ما امروز به شما کمک خواهيم کرد تا بهترين فرش از نظر اندازه را انتخاب کنيد و فرقي هم ندارد که فضاي شما بزرگ يا کوچک باشد. با نکاتي که امروز به شما آموزش خواهيم داد به خوبي مي توانيد بهترين فرش را انتخاب کنيد

.
 فرشي مناسب و مورد علاقه ي خود انتخاب کرده ايد که به دکوراسيون خانه مي آيد و شما عاشق طرح و مدل آن هستيد و براي پا برهنه راه رفتن بر روي آن نمي توانيد صبر کنيد. حالا تنها سوالتان اين است که اندازه ي فرش چقدر باشد؟
انتخاب اندازه مناسب فرش که با فضاي شما هماهنگ باشد پيچيده تر از آن چيزيست که به نظر مي رسد. شما بايد مطمئن شويد که فرشتان آنقدر بزرگ هست که به خوبي مبلمان بر روي آن جاي گيرند اما نه آنقدر بزرگ که در نزديکي ديوار ها شکل بدي داشته باشند.


اندازه فرش اتاق پذيرايي

در اتاق پذيرايي مهم است که تمام بخش هاي مبلمان به خوبي روي فرش قرار بگيرند و نبايد در زماني که آنها را به عقب مي کشيد از روي لبه فرش خارج شوند. شکل فرش بايد مناسب با شکل ميز باشد ، مانند فرش دايره اي براي يک ميز پذيرايي دايره اي ، شما همچنين مي توانيد از طرح هاي ترکيبي مانند مربعي و دايره اي استفاده کنيد.


نکاتي در مورد فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب نيازي نيست که تمام مبلمان را شامل شود. به خاطر اينکه تخت خواب که مهم ترين عنصر اتاق مي باشد و فرش بايد همانند قابي براي اين عنصر باشد.
دو روش پيش روي شما وجود دارد ، يکي اينکه تمام پايه هاي مبلمان روي فرش باشد ، يا اينکه دو سوم مبلمان روي فرش قرار داشته باشند. در تمام اين روش ها هميشه بايد يک مقدار از فرش از هر جهت بيرون باشد.

قدم دوم اندازه گيري مکاني که مي خواهيد توسط فرش پوشانده شود ، آيا مي خواهيد در مرکز اتاق باشد ؟ مکاني براي نشستن داشته باشد؟ از مبلمان بيرون بزند؟ مطمئن شويد همه ي فضاهايي که قرار است پوشيده شود ، حتي زير مبلمان را نيز اندازه گيري مي کنيد. به محض اينکه اندازه ها را به دست آورديد، آن را به يکي از اندازه فرش هاي موجود مطابقت دهيد. ?x3 ، ???x3.5 ، ?x4 متر يا هر اندازه اي بين آن ها. انتخاب

اندازه ي مناسب فرش بسيار مهم است.


براي راهنمايي بيشتر در مورد اندازه مناسب فرش براي اتاقهاي مختلف خانه به تصاويرزير دقت کنيد.


 

فرش ماشينيراهنماي فرش ماشينياندازه فرش ماشينيابعاد فرش ماشينيفرش خوابفرش پذيرايي
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا