دکوراسیونی به رنگ پاییز از فرش تا سقف

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۳

 

 

در طراحي دکوراسیون پاییزی رنگ هاي زرد، نارنجي، قهوه اي و سبز بیشترین تاثیر را در زیبایی و جذابیت فضای داخلی منزل شما دارد.
 


1-نماد پاییز
برای انتقال زیبایی بیرون از خانه به داخل، می توانید چند شاخه رنگی از درختان مختلف را ببرید و داخل گلدان روی میز ناهارخوری قرار دهید. البته شاخه های جوان با برگ های تازه و شاداب انتخاب کنید که تا چند روز تازه بمانند در کنار آنها می توانید از انواع کدوهای زرد یا سفید هم استفاده کنید.



2-گلدان های زیبای پاییزی
از انواع کدوهای زیبا، مثلا کدو حلوایی های شکل‌دار می توانید به عنوان گلدان در بالای شومینه یا تاقچه در خانه استفاده کنید. برای این منظور باید کدوهای سفت و کال انتخاب کنید که برای مدت بیشتری بمانند. سر کدوها را برش دهید، داخل آنها را خالی کنید و گل های زیبا و مورد علاقه خود را داخل آنها بگذارید. برای زیبایی بیشتر، بهتر است چند کدو در اندازه های مختلف انتخاب و بالا یا پایین همه آنها را با یک شکل واحد نقاشی کنید تا ارتباطشان با یکدیگر مشخص شود.

 


3-کدو حلوایی با تزئین برگ
رنگ های مختلف کدو حلوایی را انتخاب و با برگ های طبیعی درختان پاییززده تزئین و برای دکور میز، کتابخانه، کانتر آشپزخانه یا میز پیش دستی استفاده کنید


4-حبس کدوهای زیبا
برای جذابیت چیدمان پاییزی خانه می توانید یک ایده پردازی نو داشته باشید. خیلی شیک و زیبا، روی سطح کدوها را سیم پیچی کنید و این سیم ها را با سلیقه خود فرم دهید. ترجیحا، هر کدو سیم‌پیچی متفاوت از دیگری داشته باشد و آنها را باز به سلیقه شخصی روی یک میز و در گوشه ای از خانه بچینید. برای پاییزی تر کردن فضا، دسته ای برگ خشک شده هم اطراف آنها بریزید.
برای انواع کدو حلوایی های نارنجی که عموما بزرگ و چاق و تپل هم هستند، می توان لباس تهیه کرد. به طور مثال، با نخ های قیطان می توانید روی آنها را تزئین کنید. انواع نوار و روبان را با چسب روی کدو بچسبانید. چیدن عدد از انواع آنها با طرح و شکل های مختلف درست کنید و روی میز، یک مرکز توجه نارنجی‌رنگ درست کنید.

 


5-رنگ های پاییزی
برای دکور خانه لازم نیست همیشه وسایل بسیار بزرگ و خیلی خاص داشته باشید. با چند گلدان کوچک و برگ های رنگی درختان هم می توان زیبایی پاییز را به داخل خانه آورد.



6-استفاده نو از جاشمعی
به جای قرار دادن شمع روی جاشمعی های چوبی و پایه‌دار، می توانید کدوهای کوچک و بزرگ را روی آنها قرار دهید تا با این نماد زیبا، آمدن پاییز را برای خود جشن گرفته باشید.

 

7-تزئینات مینیاتوری

با انواع برگ و شاخ و کدو و گل های پاییزی می توانید تراریوم های مینیاتوری زیبایی به سلیقه شخصی خود تهیه کنید و در طراحی خانه خود به کار ببرید. اصولا همه جا دیده ایم که تراریوم را یا انواع کاکتوس ها درست می کنند؛ اما شما خلاقیت به خرج دهید و گیاه های رنگی پاییز را مینیاتوری کنید.


8-گلدان پاییزی

با استفاده نامعمول از عناصر طبیعت می توانید یک گلدان زیبا که نمایش دهنده پاییز است، تهیه کنید. کمی آجیل داخل گلدان بریزید. یک کاغذ کادوی پارچه ای که بافت زیبا و رنگ قهوه ای سوخته دارد، انتخاب کنید و در بالای آجیل داخل گلدان بگذارید. در انتها نیز می توانید چند شاخه گندم به عنوان گل بگذارید.



9-تابلوفرش پاييز
نصب تابلو يا تابلوفرش با منظره اي از طبيعت پاييزي بر ديوار اصلي منزل تغيير چشمگيري در فضاي داخلي منزل ايجاد مي كند. انواع تابلوفرش هاي زيبا را در تاپ فرش مشاهده نماييد.



10-ميوه هاي فصل
 یکی از ساده ترین راه حل های آوردن رنگ های پاییزی به دکوراسیون استفاده از میوه های خوش رنگ پاییزی است. کافی است ظرف بزرگی از این میوه ها تهیه کنید و روی میزتان قرار دهید و به استقبال پاییز بروید.




 

دكوراسيون پاييزي منزلتابلوفرش پاييزفرش نارنجیرنگ پاييزيخرید فرشفرش فانتزیخريد تابلوفرش
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا