معجزه رنگ قرمز در اتاق خواب

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۳

رنگ قرمز در اتاق خواب معجزه میکند.
زمانی که صحبت از تزیین فضایی پرانرژی و در عین حال رمانتیک و عاشقانه می شود کمتر رنگی می تواند به قرمز برسد, قرمز بهترین انتخاب برای اتاق خواب است.
امروزه دکوراسیون رنگی اتاق خواب به یکی از انواع دکوراسیون های مورد علاقه و پرطرفدار در بین خانواده های ایرانی تبدیل شده است. شما می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از انواع دکوراسیون های اتاق خواب سفید و اتاق خواب بنفش و قرمز و … استفاده کنید.

دکوراسیون های رنگی منزل می توانند بر روی روحیه افراد تاثیرگذار باشند شما می توانید از دکوراسیون رنگی در همه مکان های خانه خود نظیر اتاق خواب و پذیرایی و آشپزخانه و … استفاده کنید. یکی از انواع رنگ های مورد استفاده برای اتاق خواب, رنگ زیبا و متفاوت قرمز است.

 

از رنگ قرمز در فرهنگ های مختلف تعبیرهای متفاوتی شده است.رنگ قرمز در فرهنگ هندی به معنای ازدواج است و در فرهنگ های غربی این رنگ نمادی از عشق و افسانه می باشد و اگر شما می خواهید در درون اتاق خواب خود فضایی گرم و رمانتیک و پر از عشق را به وجود آورید و یا در طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس بهتر است که از رنگ قرمز استفاده کنید.



 
رنگ قرمز در اتاق خواب یکی از بهترین گزینه ها برای به نمایش گذاشتن معماری داخلی شیک و ویژه درون اتاق است. حتی مقدار کمی از این رنگ می تواند کلاس دکوراسیون اتاق را چند درجه ارتقا دهد و فضای مرده ای که توسط رنگ های خنثی ایجاد شده تغییر دهند.
تزیین دکوراسیون اتاق قرمز تماما در مورد ایجاد تعادل بین عناصر متفاوت در اتاق است در نتیجه بعضی ها از سایه های قوی این رنگ استفاده می کنند و بعضی دیگر ترجیح می دهند بصورت پراکنده و متناوب رنگ قرمز را در اتاقشان بکار ببرند. 

 

 

می توانید برای طراحی اتاق خواب قرمز از انواع رنگ های قرمز روشن و قرمز تیره استفاده کنید. رنگ قرمز روشن یکی از انواع رنگ های گرم و برجسته است و اگر از این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب تان استفاده کنید در هنگام بیدار شدن می توانید انرژی زیادی را دریافت کنید. رنگ قرمز تیره مانند قرمز روشن خیلی گرم نیست و اگر شما به دنبال طراحی اتاق خواب با دکوراسیون آرامش بخش هستید بهتر است که از قرمز تیره استفاده کنید.



 اما زمانی که وقت استفاده از این رنگ فوق العاده در اتاق خواب می رسد احتمالا کمی مردد خواهیم بود زیرا فکر می کنیم قرمز می تواند به راحتی بر فضا غلبه کند. همچنین خیلی ها معتقد هستند رنگ قرمز هارمونی موجود در اتاق خواب محبوب آنها را بهم میریزد اما برای آن دسته از افرادی که جرات انجام این کار را دارند قرمز یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.


درست مانند نشیمن، رنگ قرمز در اتاق نیز باید تنها در سایه مناسب انتخاب شود زیرا تنها در اینصورت است که قرمز خود را به شکل زنده و پویا جزئی از دکوراسیون اتاق نشان خواهد داد.
قرمز یکی از بهترین انتخاب ها برای دیوارهای تاکیدی است بخصوص زمانی که دیگر دیوارهای اتاق از رنگ های خنثی و غیز جذاب استفاده می کنند.
از آنجایی که بیشتر خانه دارها امروزه به سمت انتخاب رنگ های سفید یا خاکستری برای اتاق خواب خود می روند، قرمز راهی فوق العاده برای جذاب کردن و زندگی بخشیدن به دکوراسیون خواهد بود. معمولا دیوار پشت تخت خواب برای رنگ قرمز انتخاب می شود، بخصوص اگر تخت خواب و مبلمان اتاق در سبک مدرن طراحی شده باشند قرمز بیشترین تاثیر خود را بروی دکوراسیون می گذارد.



حتما"  کنار تختخواب ، قالیچه ی کوچک قرمز رنگی متناسب با دکوراسیون فضای اتاق قرار دهید تا وقتی از روی تخت پایین می آیید ، پاهایتان با سرامیک ، سنگ و یا پارکت کف اتاق تماس نداشته باشد .



 

دکراسیون قرمزاتاق خواب قرمزفرش قرمزدکوراسیون فرش قرمزخرید فرش قرمزخرید فرش عروس دکوراسیون داخلی قرمز اتاق خواب عروس دکوراسیون اتاق خواب
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا