طراحی دکوراسیونی لوکس و جذاب به رنگ طلایی

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۸

 

 

طراحي منزلي لوکس و جذاب به رنگ طلايي

رنگ طلايي لوکس‌ترين رنگ دنياست. به اين دليل که گران‌ترين فلز موجود در دنيا طلاست. چنانچه دکوراسيون منزل تان را با رنگ‌هاي طلايي بياراييد متوجه مي‌شويد که چقدر اتاق‌هاي خانه دلباز و روشن مي‌شوند و اتاق‌هايتان جلوه‌اي خاص به خود مي‌گيرند. گويي که تابش نور خورشيد در تمام ساعات روز، در خانه شما گسترده است.


رنگ طلايي که يادآور تجمل مي باشد در ترکيب رنگ بسياري از وسايل ما از جمله مبلمان، پرده، رنگ فرش، لوازم دکوري، لوستر و…..ديده مي شود. حال اينکه سليقه شما دکوراسيون مدرن يا سنتي باشد، مي تواند ترکيب رنگ يا شيوه چيدماني منزل شما را مشخص کند.


 
رنگ طلايي، يکي از رنگ‌هاي زنده و شفاف در دکوراسيون منزل است.

رنگ‌هاي زنده، داراي ويژگي‌هاي خارق‌العاده‌اي هستند که مي‌توانند تنها با چند ترکيب خاص،‌ دکوراسيون منزل شما را دگرگون کرده و محيط را براي شما آرامش‌بخش و مطلوب جلوه داده و باعث رضايت خاطرتان ‌شود. هنگام انتخاب رنگ‌هاي زنده براي دکوراسيون منزل بايد به خاطر داشته باشيد که انتخاب آن‌ها فقط در سطوح بزرگ (مثلا ديوارها) جلوه پيدا مي‌کند و نبايد تنها به استفاده از يک کاناپه يا قفسه‌اي رنگين در گوشه‌اي از يک اتاق بسنده کنيد. در واقع بهترين روش استفاده از رنگ‌هاي زنده در دکوراسيون منزل، ايجاد فضايي آکنده از اين رنگ هاي دلربا در تمامي جوانب يک اتاق است. انتخاب فرش طلايي نيز مي تواند هماهنگي خوبي ميان دکوراسيون شما ايجاد کند.

 


فضاهايي که با رنگ‌هاي زنده آراسته مي‌شوند، نياز به نورسازي دارند. اگر در خانه فضاهاي کم‌نوري داريد، استفاده از زمينه‌هاي متناسب رنگ هاي طلايي، دکوراسيون منزل شما را نوراني و گرم جلوه مي دهند. حتي استفاده از رنگ‌هاي متضاد در کنار اين رنگ‌ها، نتيجه‌اي جذاب و چشم‌گير مي‌آفريند.

 


رنگ طلايي درخشش دارد. معمولاً رنگ طلايي در جاهايي استفاده مي‌شود که نور طبيعي نداريم يا به شکلي محدود در فضا وجود دارد. براي دکوراسيوني با رنگ طلايي حتماً بايد از نورهاي آفتابي در فضا استفاده کرد. به اين خاطر که رنگ طلايي بيشترين درخشش را در فضاي تاريک دارد.

 



پارچه‌هاي ابريشمي طلايي رنگ براي پرده و کوسن مناسب هستند اما مراقب باشيد اگر براي پرده در حجم زياد استفاده شود، بهتر است زمينه پرده رنگي به غير از طلايي داشته باشد و فقط نقوش پارچه هاله اي طلايي رنگ باشد. اين نکته رنگ طلايي را پخته تر و جذاب تر به نمايش مي‌گذارد.

 

 


دکوراسيون اتاق خواب به رنگ طلايي

اتاق خواب جايي که ايجاد حس آرامش در ان حرف اول در دکوراسيون را مي زند. پس بهتر است از رنگ طلايي در اکسسوارها و يا لبه هاي سرويس خواب و کوسن ها استفاده کرد اما اگر اتاق خواب مدرن شما ساده و يکدست است از يک کاغذ ديواري طلايي شلوغ مي توانيد استفاده کنيد. فراموش براي فرش اتاق خواب فرشي با رنگ مكمل يا نزديك به رنگ طلايي با طرح ساده و الياف نرم و لطيف انتخاب كنيد.

 

 

 



دکوراسيون آشپزخانه به رنگ طلايي

آشپزخانه بخشي است که در پايين ترين رده ي استفاده از رنگ طلايي در خانه قرار دارد. اکثر دکوراتورهاي ماهر دنيا استفاده از رنگ طلايي را تنها به صورت نواري در اطراف کابينت ها و يا سراميک مياني کابينت ها پيشنهاد مي کنند. بطور مثال نصب کابينت هايي به رنگ چوب و انتخاب کاشي هايي به رنگ طلايي مات يا براق براي بين کابينت ها همراه با نور زرد زيبايي خاصي به آشپزخانه تان مي بخشد. البته براي فرش آشپزخانه بهتر است از رنگ هاي تيره و مکمل طلايي مثل قهوه اي يا روناسي استفاده کنيد.

 



 


 

دكوراسيون طلايیفرش طلايیفرش خوابفرش آشپزخانهگليم فرشدكوراسيون لوكسخريد فرش عروسفرش كنارهفرش فانتزی
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا