علت پرزدهی فرش ماشينی
علت پرزدهی فرش ماشينی

امروزه تولیدکنندگان فرش ماشيني در تلاشند تا جهت جلب رضایت خریداران، فرشی با کیفیت بالا و درجه بندی مناسب تولید نمایند. با توجه به این که اكثر فرش های ماشینی ايراني از جنس اکرلیک هستند پرز دادن آنها امری طبیعی محسوب می شود ، با این وجود تمام تلاش هایی که در زمینه ی تولید انجام می پذیرد برای این است که پرزدهی فرش های ماشینی به حداقل برسد. برای همین منظور امروز با استفاده از فناوری های جدید فرش های ماشینی را هیت ست می کنند و این اقدام سبب می شود که هم پرزدهی فرش ها کمتر شود و هم این که از شفافیت بیشتری برخوردار باشد.

عمر فرش ماشینی را افزایش دهید
عمر فرش ماشینی را افزایش دهید

عمر فرش ماشيني تحت تأثير عوامل مختلفي متغير است. نخستين عامل، جنس به کار رفته در نخ تار، نخ پود و نخ خاب فرش ماشيني است. در اين ميان الياف اکريليک و پشم بيشترين عمر و دوام را دارا هستند و براي مدت طولاني حتي تا بيش از 30 سال قابل نگهداري و استفاده هستند.

نرخ  شستشوی فرش  ماشینی و دستباف
نرخ شستشوی فرش ماشینی و دستباف

در مورد شست و شوی قالی نه‌تنها امسال هیچ‌افزایش قیمتی نداریم، بلکه در مقایسه با پارسال و با توجه به گرانی مواد اولیه و بیکاری پنهان در این حوزه قیمت‌ها کمتر است

فرش فانتزي شنل چيست؟
فرش فانتزي شنل چيست؟

فرش شنل در دسته فرش های ماشيني مدرن و فانتزی قرار می گیرد، که به تازگی جاي خود را در منازل ايرانيان باز نموده و رقيبي براي طرح های فرش ماشيني سنتی شده است.

اصطلاح هیت ست در فرش ماشینی به چه معناست؟
اصطلاح هیت ست در فرش ماشینی به چه معناست؟

اگر اخیراً قصد خرید فرش ماشینی را داشته اید؛ شاید اصطلاح هیت ست را شنیده یا خوانده باشید. این اصطلاح مربوط به کدام قسمت فرش می باشد و آیا اصلاً حائز اهمیت هست یا خیر؟ آیا این ویژگی، مزایای خاصی به فرش ماشینی می بخشد و یا ….

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا