اتاق خواب طلایی

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۵

 


دکوراسیون متفاوت اتاق خواب با رنگ طلایی

 

چیدمان متفاوت اتاق خواب با فرش طلایی

انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی منزل به سلیقه فرد بستگی دارد که به چه رنگی علاقه دارد و دوست دارد خانه ای با چه طرح و رنگی داشته باشد. اما انتخاب برخی از رنگ ها شجاعت خاصی می خواهد تا آن را برای طراحی به کار بگیریم . رنگ طلایی از جمله رنگ هایی است که در هر فضایی استفاده می شود و آن جا را پرزرق و برق و باشکوه نشان می دهد.
اگر برای رنگ اتاق خوابتان دچار تردید هستید به شما پیشنهاد می کنم تا انتها با ما همراه باشید تا شما را با کاربرد رنگ طلایی و نحوه استفاده آن آشنا کنیم، شاید جسارت استفاده از رنگ طلایی را داشته باشید.

 



کاربرد رنگ طلایی در اتاق خواب

وقتی تصمیم گرفتید از رنگ طلایی برای چیدمان اتاق خواب استفاده کنید و از تاثیر این رنگ بهره ببرید باید با نحوه استفاده این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب آشنا شوید.
دیوار اصلی اتاق خوابتان را کاغذدیواری با طرح و نقش طلایی کنید چراکه این دیوار بر تمامی فضاها حاکم است و می توانید تاثیر آن را در محیط ببینید. توصیه می کنم وقتی دیوارتان را طلایی رنگ کردید، روتختی را هم طلایی انتخاب کنید که با ست کردن این دو باهم سلیقه شما را در طراحی دکوراسیون اتاق خوابتان نشان می دهید.




دکوراسیون طلایی با وسایل طلایی

اگر علاقه ای به رنگ کردن یا کاغذدیواری به رنگ طلایی ندارید، شما می توانید لوازم دکوری و تزئینی اتاق خواب را طلایی روشن انتخاب کنید تا با درخشش آن ها در گوشه های اتاق خواب جلوه ی بی نظیری به اطراف خود بدهید. همانطور که در تصویر زیر می بینید قاب عکس های روی دیوار و دیوارکوب ها طلایی رنگ هستند و موجب گیرایی چشم مخاطب در فضا می شود. گاهی هم با روش های ساده ای می توانید جذابیت را به اتاق خود بدهید. استفاده از شمعدان یا آباژور طلایی رنگ می تواند این زیبایی را به دکوراسیون شما ببخشد.




ترکیب جالب مشکی و طلایی

بعضی افراد علاقه ای به رنگ های روشن و طلایی برای چیدمان خود ندارند و معتقدند بعد از مدتی موجب دل زدگی و خستگی چشم می شود، ما برای این افراد ترکیب رنگی مشکی و طلایی را پیشنهاد می کنیم که نه تنها چیدمان اتاق خواب زننده نمی شود بلکه بسیار لوکس و فاخر نشان می دهد. در تصویر زیر نمونه ای از این نوع ترکیب را مشاهده می کنید که در کنار دیوارهای روشن از رنگ مشکی استفاده شده است و ایده ی جدیدی را برای طراحی بوجود آورده است.
 

 



یکی دیگر از گزینه های مورد نظر برای تغییر فضای دکوراسیون فرش اتاق خواب است که تاثیر زیادی در زیبایی اتاق می گذارد. می توانید این زیبایی را با جلوه ی طلایی فرشتان نشان دهید و دکوراسیونتان را باشکوه تر کنید. برای دیدن فرش طلایی اینجا را کلیک کنید. انواع فرش فانتزی طلایی را در فروشگاه اینترنتی تاپ فرش مشاهده نمایید.



اگر جزء آن دسته افرادی هستید که اتاق خواب شیک و سلطنتی را برای خود می پسندید از رنگ طلایی در دکوراسیونتان غافل نشوید چراکه به روش های ساده ای هم می توانید از این رنگ جذاب در اتاق خواب به کار برد و زرق و برقی به محیط خود بدهیم. برانیکو

 


 

فرش اتاق خوابفرش طلاییفرش فانتزی طلاییدکوراسیون طلایی اتاق خوابدکوراسیون مشکی و طلاییفرش مدرنقیمت فرشقیمت فرشارسال رایگان فرش
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا