بهترین دستگاههای فرش ماشینی کدامند؟
بهترین دستگاههای فرش ماشینی کدامند؟

عمده فرش های ماشینی در ایران توسط جدیدترین دستگاه های تولید شده بوسیله شرکت وندویل بلژیک و شونهر المان ساخته می شوند که معتبر ترین سازنده دستگاه های فرش بافی در جهان محسوب می گردند.

آسمان آبی هوای پاک
آسمان آبی هوای پاک

با توجه به گسترش شهرها و افزايش منابع آلاينده‌هاي هوا، هواي اغلب شهرهاي بزرگ و صنعتي آلوده مي‌باشد. رازِ داشتن یک زندگی سالم در شناسایی منابع آلودگی هوا و انجام کارهایی است که می‌توان به کمک آنها آلودگی هوا را متوقف نمود. اگر می‌خواهید سبك زندگي سالمي داشته باشید، باید به دنبال روش‌های مختلفی باشید که به یاری آنها از بزرگتر شدن مشکلات آلودگی جلوگیری کنید.

جوت؛ لیف طلایی برای فرش ماشینی
جوت؛ لیف طلایی برای فرش ماشینی

در یک فرش ماشيني 12متری معمولا” حدود 82% آن نخ خاب 12% نخ پود و 6% نخ تار می باشد. معمولا الیاف جوت بعنوان نخ پود فرش استفاده می شود. اگر به پشت فرش دقت کنید الیاف طلایی رنگ جوت را می توانید ببینید.

فرش ماشینی از ابتدا تا کنون
فرش ماشینی از ابتدا تا کنون

تاریخچه پیدایش فرش ماشینی در ایران نشان می‎دهد که این محصول در ایران عمری تقریباً ۴۰ ساله دارد. در ابتدای دهه ۵۰ اولین فرش ماشینی تولید داخل در کارخانجات نساجی کاشان بافته و روانه بازار گردید.

عبور از 20 سال خشکسالی
عبور از 20 سال خشکسالی

خشکسالی در ایران یک واقعیت بسیار جدی است: ادامه خشکسالی و بحران های زیست محیطی، "تغییرات ساختاری" در کشورهای مبتلا به آن ایجاد خواهد کرد. اگر کمی واقع بین باشیم حقیقت، تکان دهنده تر از آنی هست که فکرش را می کنیم. اقتصاد دیجیتالی کمک بسیار موثری برای رهایی از خشکسالی می باشد.

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا