دکوراسیون مدرن نقره ای طوسی سیلور

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۳

رنگ نقره ای از منظر روانشناسی

در روان شناسی رنگ ها، نقره ای نشانگر سردی، اعتبار، شهرت و علم است. رنگ نقره ای انرژی زیادی را به بیننده انتقال میدهد و تاثیرات مثبت زیادی بر بدن و سلامت آن دارد. رنگ درمان گران از رنگ نقره ای برای درمان تعدادی از بیماری های روحی استفاده میکنند .رنگ نقره ای در محیط زندگی باعث افزایش نبوغ ، تفکر، خلاقیت و آگاهی بیشتر در انسان می شود

 


خانه لوکس با مبلمان و فرش نقره ای  طوسی


انتخاب مبلمان نقره ای و فرش نقره ای طوسی می تواند دکوراسیون پذیرایی شما را متحول کند. همچنین کاغذ دیواری نقره ای را نیز بر روی حداقل یکی از دیوارهای فضای پذیرایی بچسبانید.


اتاق خواب نقره ای طوسی

تم خاکستری نقره‌ای تمی جذاب برای اتاق خواب است. این تم را می توانید با رنگ های دیگری ترکیب کنید که اتاق کسل کننده به نظر نرسد. طیف متفاوتی از رنگ های طوسی مثل ذغالی برای این منظور می تواند مناسب باشد. چیدمان رنگ نقره ای در دکوراسیون اتاق خواب را می توانید علاوه بر سرویس خواب با فرش ماشینی نقره‌ای طوسی کامل کنید.


آشپزخانه نقره ای طوسی

دکوراسیون نقره‌ای آشپزخانه و انتخاب این رنگ برای کابینت ها روندی رو به گسترش است. کابینت های سیلور در کنار لوازم الکتریکی سیلور همراه با فرش آشپزخانه نقره ای طوسی دکوراسیون را کاملا یکپارچه، مدرن و پیشرفته می کند.


رنگ نقره ای با چه رنگ هایی ست می شود؟

طیف بنفش از یاسی تا بنفش جیغ و همینطور طیف صورتی بسیار ترکیب خوبی را با نقره‌ای خلق می کنند. نقره ای ظرافت و شاعرانگی خاصی دارد که بنفش و صورتی می توانند آن را تکمیل و شیک کنند


بهترین و زیباترین فرش ماشینی نقره ای طوسی توسی سیلور در فروشگاه تخصصی فرش ماشینی تاپفرش

 
فرش نقره ایفرش طوسیفرش توسیفرش سیلورفرش ماشینیفرش فانتزیفرش مدرن
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا