مراحل توليد فرش ماشينی
مراحل توليد فرش ماشينی

براي توليد و تکميل فرش ماشيني فرآيندي چند مرحله‌اي به انجام مي‌رسد. اين فرآيند در سه بخش کلی ريسندگي» بافندگي و تکميل خلاصه مي‌شود

رنگ بژ هيچ وقت از مد نمي افتد
رنگ بژ هيچ وقت از مد نمي افتد

در دکوراسیون و دیوار های خیلی از خانه ها با رنگ بژ روبرو می شوید چون که رنگ بژ یکی از پر کاربرد ترین واصلی ترین رنگ در رنگ آمیزی دکوراسیون داخلی بشمارمی آید.

دكوراسيونی به رنگ آسمان
دكوراسيونی به رنگ آسمان

رنگ آبی: رنگ آبی، رنگ آرامش بخش به همراه احساس روحانی و مثبتی که دارد در دنیای طراحی و دکوراسیون بسیار پرطرفدار است. در این مطلب رنگ آبی را با چشم اندازی گسترده تر بررسی خواهیم کرد: طراحی و دکوراسیون، روانشناسی، فلسفه و طبیعت. می خواهیم عمیقا نگاهی بیاندازیم به رنگ آبی؛ رنگ اقیانوس ها و آسمان. پیشنهاد می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا کمی بیشتر با این رنگ و نحوه استفاده بهتر از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی خانه خود آشنا شوید.

جملات جادویی
جملات جادویی

مثبت اندیش بودن یکی از راههای نجات بشر در این دنیای بی رحم است. زمانی که ما احساس شکست یا ناراحتی می کنیم، به دنبال راهی برای فرار از افکار منفی هستیم. در این شرایط ،گاهی برخی جمله ها زندگی ما را از این رو به آن رو می کنند.

جادوی رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی
جادوی رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

بنفش از دسته رنگ های بسیار شاد و آرامش بخشی است که استفاده از آن در دکوراسیون داخلی می تواند بسیار شگفت انگیز باشد، و قطعا چشمان هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا