گليم ماشينی چيست؟
گليم ماشينی چيست؟

گلیم و گلیم فرش های ماشینی به علت داشت قیمت ارزان و موجود بودن در سایز بندی های مختلف مصرف زیادی دارند و اغلب برای مفروش نمودن آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و راه پله استفاده می شود.

رنگ سال ۲۰۱۸
رنگ سال ۲۰۱۸

آیا می‌دانید که رنگ سال ۲۰۱۸، چه رنگی است؟ اصلا رنگ سال چطور انتخاب می‌شود؟ پیش از این هم برای شما در مورد رنگ سال و چگونگی انتخاب آن نوشته بودیم. شاید بدانید که رنگ سال 2017، رنگ سبز است. اما در مورد سال آینده چطور؟

گذشته آیینه آینده
گذشته آیینه آینده

هموطنان میانسال و مسن تر حتما یادشونه یه باجه های مخابراتی بود که کلی آدم متقاضی بودن که امتیاز این شغل رو بگیرن و مغازه شون رو تبدیل کنن به این کسب و کار.

مشخصات فرش ماشینی اکریلیک چیست؟
مشخصات فرش ماشینی اکریلیک چیست؟

در اینجا برآن شدیم تا مشخصات فرش ماشینی اکرلیک که در بین تمام الیاف مورد استفاده در فرش ماشینی کیفیت بالاتری دارد را معرفی کنیم تا در هنگام خرید فرش با اطلاعات کافی اقدام به خرید فرش ماشینی نمایید.

با ارزش ترین استارتاپ ایرانی کدام است؟
با ارزش ترین استارتاپ ایرانی کدام است؟

در گروه رایانه و تجارت الکترونیک بورس با درنظرگرفتن نسبت قیمت به سود یا P بر E حدود 9 می توان ارزش نسبی و حدودی استارتاپها را استخراج کرد که بر این اساس اسنپ با ارزش بیش از 1500 میلیارد تومان در صدر استارتاپهای ایرانی قرار می گیرد.

اتاق خواب طلایی
اتاق خواب طلایی

انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی منزل به سلیقه فرد بستگی دارد که به چه رنگی علاقه دارد و دوست دارد خانه ای با چه طرح و رنگی داشته باشد.

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا