هفت دليل براي خريد فرش فانتزي

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۲

 


دکوراسیون، در شهرهاي بزرگ به سمت مدرنیته و در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک‌تر به سمت نیمه مدرن در حرکت است. بسیاری از خانواده‌ها با توجه به ميزان سهولت تغییرات در دكوراسيون و همچنین با توجه به منطقی بودن هزینه کرد در این بخش به سرعت خود را وارد این مرحله کرده و به دنبال ایجاد یک حس تازه در خانه خود مي گردند. نشیمن‌های سنتی با تغییر رنگ و کمی هم چیدمان نوین به راحتی قابل تبدیل به یک دکوراسیون مدرن هستند. از جمله المان‌های مدرنیته در منزل، فرش فانتزي يا فرش مدرن است که مستقیم بر روی مخاطب تأثیر می‌گذارد و اكنون با توجه به دستگاههاي مدرن بافت فرش در ايران به سهولت در اختيار علاقمندان قرار دارد.


مزیت فرش فانتزی چيست؟

چه چیزی بازار خرید فرش فانتزی را داغ کرده است؟

1- مهم‌ترین مزیت خرید فرش فانتزی قیمت مناسب و مقرون ‌به ‌صرفه بودن آن است كه در مقايسه با انواع فرش ماشنيني سنتي مناسب تر است.


2-مزيت مهم ديگر فرش فانتزي در مدرن بودن طرح و رنگ هاي آن است كه با تنوع بسيار زياد آن انتخاب هاي بسياري، پيش روي شما قرار مي دهد تا دكوراسيون تان را بطور هماهنگ طراحي و اجرا كنيد.
3-در بافت فرش فانتزي از نخ‌های با کیفیت استفاده می‌شود که همین موضوع دلیلی برای داشتن کیفیت مناسب فرش‌ فانتزی است.


4- با توجه به آنكه بافت فرش‌ فانتزی با نخ‌ پروپیلن صورت می‌گیرد، اين فرش‌ها فاقد پرز هستند و باعث بروز حساسیت نمی‌ گردند.

5- فرش‌ فانتزی انواع مختلفي دارد و براي همه فضاها كاربرد دارد. انواع فرش‌ فانتزی مانند فرش کودک، گبه ماشيني، فرش فانتزي شنل، فرش تركيه اي، فرش شگي يا پرزبلند،  


6- دوام فرش فانتزي با توجه به قيمت ان مناسب و كافي است و در برابر رطوبت، شست‌وشو و حرارت مقاومت مناسبي دارند.
7-فرش فانتزي در اندازه هاي مختلفي بافته مي شود و بعنوان فرش راهرو، فرش آشپزخانه، فرش خواب، فرش نشيمن و يا پادري قابليت كاربرد و استفاده دارد.


انواع فرش‌ فانتزی و فرش مدرن را بصورت امروزي و مدرن بخريد. تنها با چند كليك بهترين و به روزترين فرش هاي فانتزي ايراني را در فروشگاه فرش ماشيني تاپ فرش ببينيد، آنها را مقايسه كنيد و  با خيال راحت بخريد و درب منزل بطور رايگان تحويل بگيريد.

 

فروشگاه اينترنتي فرش ماشيني

تاپ فرش اينجاست تنها با چند كليك، با ما به كارخانه فرش ماشيني كاشان سفر كنيد و با انتخاب دسته بندي فرش، و انتخاب  رنگ و طرح فرش فانتزي مورد نظرتان به سادگي و با كمترين هزينه انرا درب منزلتان تحويل بگيريد.
 

فرش فانتزي كارخانه فرش ماشيني كاشانفروشگاه فرش ماشينيفرش ماشينيفرش مدرنانواع فرش فانتزيانواع فرش مدرنفرش كودك
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا