تابلوفرش بافت یا تابلوفرش چاپی؟
تابلوفرش بافت یا تابلوفرش چاپی؟

با پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین تولید، امکان بافت و چاپ دیجیتال تابلو فرش فراهم شده است . چاپ دیجیتال راه جدید و سریع و مشتری پسندتری برای تولید تابلو فرش، خصوصا تابلو فرش چهره و سفارشی را فراهم نموده است. تابلو فرش هایی که با متد روز به بازار عرضه می شوند، در اینجا قصد داریم تفاوت های تابلو فرش بافت ماشینی و تابلو فرش چاپ دیجیتال را بررسی کنیم و مزایا و معایب هر کدام از این نوع محصولات را مشخص نماییم.

شش قانون اساسی دکوراسیون
شش قانون اساسی دکوراسیون

رابرت فراست، شاعر امریکایی، معتقد است: خانه همان‌ جایی است که وقتی قرار است به آن برگردیم، همه اجزایش آدم را به سمت خودش می‌کشد. سویه‌های معنوی را اگر کنار بگذاریم، قطعا یکی از این اجزایی که آدم را به سمت خانه‌اش می‌کشد، سلیقه‌ای است که در چیدمان اجزای خانه به کار رفته است. این چند قدم را بردارید تا به یک دکوراسیون مطلوب و درعین‌حال شخصی دست پیدا کنید.

چگونه یک استارت اپ موفق راه اندازی كنيم؟
چگونه یک استارت اپ موفق راه اندازی كنيم؟

راه اندازی یک استارت آپ یک فرایند است و تنها با شکل گیری یک ایده در ذهن و پیاده سازی یک سایت صورت نمی پذیرد. شناخت فرصت و چگونگی بهره برداری از آن و شناسایی افراد و فعالیتهایی که می توان با آنها کسب و کار خود را توسعه داد از موارد حائز اهمیت می باشد. تعیین استراتژی و در نظرگرفتن یک پروسه و برنامه ریزی و داشتن یک پلن و آموزش و توسعه ارتقا اطلاعات را می توان به طور خلاصه مراحل استارت اپ در نظر گرفت.

روش های صحیح تمیز کردن فرش
روش های صحیح تمیز کردن فرش

تمیز کردن فرش و موکت از دو جهت حائز اهمیت است. یکی از جهت ظاهر خانه و دیگر اینکه باعث حفظ سلامت افرادی که در آن خانه زندگی می‌کنند می‌شود. لکه‌ها باعث ایجاد منظره نامطلوبی بر روی فرش می‌گردند و گرد و غبار باعث ایجاد مشکلات تنفسی می‌شود.

5 رنگ تاثیرگذار بر خلق و خو
5 رنگ تاثیرگذار بر خلق و خو

ویژگی آرامش بخش آبی می تواند به کاهش اضطراب در انسان کمک کند. فرهنگ های باستانی نیز از کروموتراپی برای درمان بیماری ها استفاده می کردند، و در این میان، رنگ آبی اغلب برای تسکین درد کاربرد داشته است.

راهنمای نصب تابلو و تابلوفرش
راهنمای نصب تابلو و تابلوفرش

نصب تابلو بر روی دیوار نیز کار ساده ای نیست بلکه برای این منظور نیز قوانین خاصی از جمله در نظر گرفتن ابعاد تابلو، وسعت دیوار، ارتفاع دیوار، فاصله نصب تابلو تا سقف، میدان دید افراد، سنگینی تابلو و عواملی مانند اینها وجود دارد.

راهنمای گام به گام انتخاب و خرید فرش
راهنمای گام به گام انتخاب و خرید فرش

فرش در خانه اکثر ایرانی ها یکی از وسایل ضروری به حساب می آید. اگر شما قصد خرید فرش برای منزلتان را دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را بخوانید تا درنهایت با وجود تنوع بسیار طراحی و نقشه و رنگ و ابعاد فرش دچار سرگیجه نشوید...

استارت آپ‌های جدید و موفق ایرانی
استارت آپ‌های جدید و موفق ایرانی

🔅اگر دیروز موفق ترین افراد دنیا آن‌هایی بودند که منابع مالی بیشتری در اختیار داشتند امروز موفق‌ترین مردمان، افراد دانش محور، خلاق و دارای مهارت هستند.

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا