عاقبت خود را چگونه مي پنداريد؟
عاقبت خود را چگونه مي پنداريد؟

دنيا دار ابتلاست. با هر امتحاني چهره‌اي از ما آشکار مي‌شود، چهره‌اي که گاهي خودمان را شگفت‌زده مي‌کند. چطور مي‌شود در اين دنيا بر کسي خرده گرفت و خود را نديد؟

جملات جادویی
جملات جادویی

مثبت اندیش بودن یکی از راههای نجات بشر در این دنیای بی رحم است. زمانی که ما احساس شکست یا ناراحتی می کنیم، به دنبال راهی برای فرار از افکار منفی هستیم. در این شرایط ،گاهی برخی جمله ها زندگی ما را از این رو به آن رو می کنند.

قوانین جهانی موفقیت
قوانین جهانی موفقیت

برای کسب موفقیت تنها تلاش کافی نیست بلکه آشنایی با قوانین مخصوص و به کارگیری آنها در زندگی می تواند شما را سریعتر به اهداف تان رسانده و باعث موفق شدن شما در هر کاری شود.در این بخش 30 قانون جهانی موفقیت را باهم مرور خواهیم کرد:

قانون 15دقیقه
قانون 15دقیقه

تکرار کارهای کوچک بخشی از شخصیت انسان را می سازد، کارهایی که 15 دقیقه وقت شما را می گیرد.

چگونه یک استارت اپ موفق راه اندازی كنيم؟
چگونه یک استارت اپ موفق راه اندازی كنيم؟

راه اندازی یک استارت آپ یک فرایند است و تنها با شکل گیری یک ایده در ذهن و پیاده سازی یک سایت صورت نمی پذیرد. شناخت فرصت و چگونگی بهره برداری از آن و شناسایی افراد و فعالیتهایی که می توان با آنها کسب و کار خود را توسعه داد از موارد حائز اهمیت می باشد. تعیین استراتژی و در نظرگرفتن یک پروسه و برنامه ریزی و داشتن یک پلن و آموزش و توسعه ارتقا اطلاعات را می توان به طور خلاصه مراحل استارت اپ در نظر گرفت.

استارت آپ‌های جدید و موفق ایرانی
استارت آپ‌های جدید و موفق ایرانی

🔅اگر دیروز موفق ترین افراد دنیا آن‌هایی بودند که منابع مالی بیشتری در اختیار داشتند امروز موفق‌ترین مردمان، افراد دانش محور، خلاق و دارای مهارت هستند.

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا