حذف ٥٠ درصد فعالان اقتصادی از فضای كسب و كار طی سه سال آينده

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۶

 


 

دلايل حذف ٥٠ درصد فعالان اقتصادی از فضای كسب و كار طی سه سال آينده

🔸 سيستم مغازه داری سنتی ايران مبتنی است  بر فروش اندك و سود بسيار ، اين سيستم تا سه سال آينده   به ميزان ٥٠ درصد ، با سيستم ديگری جايگزين ميشود كه مبتنی است بر فروش بسيار و سود اندك.

 🔸 به توجه به تحقيق انجام شده، سود عمده فروش و خرده فروش در خصوص ١٠٠ كالای پر مصرف ٣٠ درصد است ، اما تعدادی از فعالين اقتصادی موفق شده اند سود عمده  فروشي و خرده فروشی را در مجموع به متوسط ٢٠ درصد كاهش دهند، اكنون در تهران هر كسی كالاهای مصرفي خود را می تواند ده درصد ارزان تر از مغازه داران سنتی از سيستم جديد فروش مثل هايپر ها ، فروشگاه های ديجيتالی  و ... تهيه كند ، سيستم جديد فروش ، كالاها را بطور متوسط ده درصد ارزان تر از مغازه داران سنتی به دست مصرف كننده نهایی می رساند، سيستم جديد فروش فقط شامل فروشگاه های بزرگ و فروش های ديجيتالی نيست و تنوع شگفت انگيزی دارد كه در آينده تنوع آن تشريح ميشود.



🔸 پنجاه درصد از مغازه داران  سنتی بوسيله فعالينی كه ده درصد ارزان تر از آنها می فروشنده  تا سه سال آينده از بازار حدف ميشوند.
 
🔸 اين گروه ٥٠ درصدی، اكنون كم فعال شده اند اما كم فعال بودن خود را به ركود نسبت می دهند،  ضمن اينكه ركود هست اما علت كم فعال شدن آنها تشديد رقابت است،  براي اين گروه ٥٠ درصدی گران فروش،  با ورود اقتصاد ايران به فاز رونق نيز ، رونقي در پيش نخواهد بود، مشكل اين گروه ركود نيست نداشتن مزيت قيمتی است. (کارآفرین24)



يك خريد انلاين مقرون به صرفه از نظر اقتصادي و از نظر صرف وقت را با تاپ فرش تجربه كنيد. خريدي به وسعت ايران بدون محدوديت زمان و مكان، خريدي آسان و رضايت بخش.
 

كسب و كار آنلاينخريد مقرون به صرفهخريد آسانفروش ديجيتالیحذف مغازه داري سنتیخريد آسان فرش
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا