آسمان آبی هوای پاک
آسمان آبی هوای پاک

با توجه به گسترش شهرها و افزايش منابع آلاينده‌هاي هوا، هواي اغلب شهرهاي بزرگ و صنعتي آلوده مي‌باشد. رازِ داشتن یک زندگی سالم در شناسایی منابع آلودگی هوا و انجام کارهایی است که می‌توان به کمک آنها آلودگی هوا را متوقف نمود. اگر می‌خواهید سبك زندگي سالمي داشته باشید، باید به دنبال روش‌های مختلفی باشید که به یاری آنها از بزرگتر شدن مشکلات آلودگی جلوگیری کنید.

عبور از 20 سال خشکسالی
عبور از 20 سال خشکسالی

خشکسالی در ایران یک واقعیت بسیار جدی است: ادامه خشکسالی و بحران های زیست محیطی، "تغییرات ساختاری" در کشورهای مبتلا به آن ایجاد خواهد کرد. اگر کمی واقع بین باشیم حقیقت، تکان دهنده تر از آنی هست که فکرش را می کنیم. اقتصاد دیجیتالی کمک بسیار موثری برای رهایی از خشکسالی می باشد.

تولد خورشید
تولد خورشید

اقوام ایرانی چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز و تاریکترین شب در طول سال را تا صبح بیدار می مانند و در کنار دوستان و اشنایان خود به سرگرمی و شادی می پردازند تا از این حیث غم نبودن خورشید و سردی و تاریکی آن شب را فراموش کنند و بعد از تاریکی هنگامی که خورشید طلوع می کند یه رخت و خواب بروند.

گذشته آیینه آینده
گذشته آیینه آینده

هموطنان میانسال و مسن تر حتما یادشونه یه باجه های مخابراتی بود که کلی آدم متقاضی بودن که امتیاز این شغل رو بگیرن و مغازه شون رو تبدیل کنن به این کسب و کار.

فرش شاعرانه
فرش شاعرانه

پر نقش تر از فرش دلم بافته ايي نيست از بس که گره زد به گره حوصله ها را

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا