چهل‌وهشتمین نقطه دیدنی دنیا

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۱



امامزاده‌ای که چهل‌وهشتمین نقطه دیدنی دنیا است


مجله فرانسوی تراول امامزاده‌ای در شهرستان آران و بیدگل را به‌عنوان چهل و هشتمین نقطه با ارزش و دیدنی دنیا معرفی کرده است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل با اعلام این مطلب گفت: در 6 ماهه نخست امسال به طور متوسط روزانه 60 گردشگر خارجی مسلمان و غیر مسلمان از حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) بازدید کردند.
به گفته وی حضور راهنمایان گردشگری 39 کشور جهان در قالب کنوانسیون 2017 طی بهمن سال گذشته به این آستان مقدس باعث رشد فزاینده ورود گردشگران خارجی به این امامزاده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: به تصویر کشیدن این امامزاده در رسانه‌ها و پایگاه‌های اینترنتی خارجی نقش زیادی در معرفی آستان داشت به‌طوریکه مجله فرانسوی تراول، امامزاده را به عنوان چهل و هشتمین نقطه با ارزش و دیدنی دنیا معرفی کرده بود.



حجت‌الاسلام روان تاکید کرد: بازدید گردشگران خارجی از این امامزاده در دهه نخست محرم امسال نیز 100 درصد افزایش داشت که نتیجه تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های گسترده برای رونق گردشگری مذهبی است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی کشور در حال تدوین است که در آینده‌ای نزدیک نیز اجرایی می‌شود.


شهرستان آران و بیدگل به عنوان پایتخت فرش ماشینی کشور داراي  بيش از 500 شرکت فرش بافت فرش ماشینی و 35 شرکت تکمیل فرش ماشینی است كه سالانه بيش از چهل و پنج ميليون متر مربع فرش ماشيني توليد مي كنند كه اين ميزان بيش از 50 درصد كل فرش ماشيني ايران را شامل مي شود. تولیدات این صنایع علاوه بر تأمین بازار داخل به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.
آران و بيدگل با دارا بودن 2 درصد جمعيت استان اصفهان 10 درصد صادرات اين استان را بر عهده دارد.

 


فروشگاه اينترنتي تاپ فرش اكثر محصولات خود را بطور مستقيم از كارخانجات توليدي اين شهرستان بدون هيچ واسطه  اي و محدوديتي براي كل ايران ارسال مي نمايد.
در تاپ فرش محصولات برترين برندهاي فرش ماشيني ايراني را بدون محدوديت در زمان و مكان خريد كنيد و رايگان درب منزل تحويل بگيريد.


تاپ فرش ارايه دهنده بيواسطه انواع فرش ماشيني سنتي و فرش فانتزي فرش مدرن فرش كناره و فرش بيضي فرش دايره فرش 500 شانه فرش 700 شانه فرش 1000 شانه فرش 1200 شانه پشتی سنتی فرش كودك يا فرش عروسكی مي باشد.


 آدرس فروشگاه اينترنتي تاپ فرش :                    www.topfarsh.com
كانال تلگرام تاپ فرش:                          https://www.t.me/topfarsh
مشاوره خريد در تلگرام :             https://www.t.me/topfarshadmin

صفحه اينستاگرام تاپ فرش:  https://www.instagram.com/topfarsh


تلفن :                                    02188025245 و   03154723930



 

امامزاده هلال بن علیآران و بيدگلخريد مستقيم فرشتاپ فرشفرش فانتزيفرش كناره
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا