پیش بینی فضای کسب‌وکار در ایران

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۶

 
 

 

 کسب و کارهای حوزه خدمات و تولیدی تا 4 سال آینده اگر نتوانند در ارائه ارزش به مشتریان خود پیشی گرفته و رقابت نمایند از صحنه بازار حذف خواهند شد.
 


در جهان به‌ازای ۴۲ خانواده یک واحد صنفی وجود دارد و در ایران به‌ازای هر ۷ خانواده یک واحد صنفی وجود دارد، به‌عبارت دیگر، تعداد واحدهای صنفی در ایران ۶برابر عرف دنیاست، به‌زبان صریح‌تر در ایران کالایی را که باید یک نفر بفروشد، شش نفر می‌فروشند.



بخش خصوصی ایران حقوق سه نفر را به دو نفر می‌دهد، بخش دولتی حقوق ۳ نفر را به ۹ نفر می‌دهد و واحدهای صنفی ایران نیز کاری را که باید یک نفر انجام دهد به شش نفر داده‌اند، لذا شاکله فضای کسب‌وکار ایران استوار بر فروش اندک است و البته باید سود بسیار باشد تا واحد صنفی بتواند امور خود را بگذراند.



 بنابراین کسب‌وکار در ایران استوار بر فروش اندک و سود بسیار است. بسیاری از فروشندگان اگر با کمتر از ۳۵ درصد سود کالا را بفروشند قادر به پرداخت هزینه عملیاتی نخواهند بود- ادیب



در کسب و کار انلاین تاپ فرش هزینه عملیاتی بسیار اندک است بنابراین قیمت های فرش ارایه شده در فروشگان انلاین تاپ فرش نسبت به فروشگاههای سنتی از 25 تا 40 درصد تخفیف برخوردار هستند. تاپ فرش با حذف واسطه های فروش فرش و نبود هزینه های سربار اداره فروشگاههای سنتی و عدم تحمیل هزینه های قرعه کشی ارایه دهنده کمترین قیمت فرش از برترین برند های فرش ایرانی می باشد. فروشگاه اینترنتی تاپ فرش در کنار خدمات خرید آنلاین مطمئن و پاسخگویی 24 ساعته سعی در جلب رضایت مشتریان خود و برداشتن گامی کوچک در ارتقای فضای کسب و کار ایران عزیز دارد.

 


 

کسب و کار در ایرانپیش بینی اقتصاد ایرانفروشگاه انلاین تاپ فرشخرید فرشقیمت فرشفرش کنارهفرش فانتزی
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا