نهمین دوره ی نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، کف پوش ها، موکت و صنایع وابسته،FMCEX2017

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۳

نهمین دوره ی نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، کف پوش ها، موکت و صنایع وابسته،FMCEX2017 از سیزدهم تا شانزدهم شهریورماه سال جاری در ده سالن نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. سالن های 6 تا 13 و سالن 25 و27 پذیرای قدوم بازدیدکنندگان این نمایشگاه می باشند.


هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب و فرصتی متفاوت به منظور معرفی کالا، محصولات و خدمات و انتقال و یافته های صنعتگران تولید کنندگان و متخصصان در جهت توسعه صنعت فرش ماشینی، موکت، کف پوش ها، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در سطح کشور می باشد. با توجه به مشکلات بی شمار فراروی این صنعت به ویژه با افزایش روزافزون فشارهای خارجی، نیاز هرچه بیشتر به تبادل تجارت، اطلاعات و امکانات جهت شتاب بخشیدن بیشتر در توسعه این صنعت احساس می شود. این نمایشگاه بهترین مکان برای یافتن آخرین و جدیدترین محصولات، ملاقات مستقیم با مصرف کنندگان نهایی ، ارزیابی بازار فرش ماشینی ، موکت و صنایع وابسته در ایران، ایجاد ارتباط با تصمیم گیرندگان کلیدی این حوزه و شروع همکاری های مشترک در آینده است. برگزاری این نمایشگاه یک رویداد اساسی و استراتژیک در کشور برای دست اندرکاران این صنعت به شمار میرود که قادر است از این طریق به آشنایی بیشتر با دست اندرکاران این صنعت و رقبای خارجی در زمینه تازه های تکنولوژیک و توسعه روابط تجاری و فنی خود بپردازد.

فروشگاه آنلاین تاپ فرش برای همه تولیدکنندگان فرش ماشینی ایرانی آرزوی موفقیت بیش از پیش دارد، چرا که موفقیت این تولیدکنندگان عزیز موفقیت کشورمان ایران است.

 

نمایشگاه فرش ماشینینمایشگاه فرش 96نمایشگاه بین المللی فرشنهمین نمایشگاه بین المللی فرشFMCEX2017خرید آنلاین فرشتاپ فرشقیمت فرش
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا