زمان برگزاري جشنواره ملی فرش ماشینی

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۰

 


رئیس شورای شهر آران و بیدگل خبر داد:

نخستین جشنواره ملی فرش ماشینی در آران و بیدگل برگزار می شود.


عبدالرحیم مفیدی رئیس شورای شهر آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نخستین جشنواره ملی فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل قطب تولید فرش ماشینی کشور در اردیبهشت 97 برگزار می شود.
 
وی افزود: این جشنواره با حضور شرکت های فرش ماشینی آران و بیدگل و کاشان به عنوان قطب فرش ماشینی ایران و شرکت های معتبر تولید فرش در کشور، اردیبشهت ماه سال آینده در آران و بیدگل برگزار می شود.

 


 
رئیس شورای شهر آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: معرفی آران و بیدگل به عنوان قطب فرش ماشینی کشور و دومین تولید کننده فرش در جهان، برجسته کردن برند فرش ماشینی آران و بیدگل و همچنین زمینه سازی برای برپایی نمایشگاه بین المللی فرش در این شهرستان از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره ملی است.
 
مفیدی با اشاره به اینکه همه ساله بیش از ۸۰ درصد از غرفه های نمایشگاه بین المللی فرش کشور در اختیار صاحبان صنایع شهرستان های آران و بیدگل و کاشان است، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی در آران و بیدگل زمینه حضور فعال تر صاحبان صنایع و رشد و توسعه پایدار منطقه را فراهم می کند.


 
رئیس هیات مدیره شهرک صعتی سلیمان صباحی بیدگلی در ادامه به فعالیت بیش از ۷۰۰ شرکت تولیدی فرش ماشینی در شهرک های صنعتی آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: این واحد های تولیدی در حال حاضر سالانه بیش از ۴۵ میلیون متر مربع فرش ماشینی تولید می کنند. آران و بیدگل هم اکنون بیش از ۶۰ درصد فرش ماشینی کشور را تولید می کند.

 
مفیدی به صادرات بالای فرش ماشینی از آران و بیدگل به سایر کشور های جهان هم اشاره کرد و اظهار داشت: این شهرستان با مدیریت تعاونی تولید کنندگان فرش ماشینی در سال جاری توانست با صادراتی به ارزش ۶۰ میلیون دلار رتبه نخست تعاونی های کشور را بدست آورد که این هم از جمله افتخارات آران و بیدگل در زمینه تولید و صادرات فرش ماشینی است.

 

 
شهرستان آران و بیدگل به عنوان قطب فرش ماشینی کشور با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و 6 کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است. شبستان

 


از جاذبه های دیدنی آران و بیدگل می توان به امام زاده های معظم، کاروانسرای تاریخی مرنجاب، کویر گردی، آسمان شب، دریاچه نمک، تپه ماهورها، بافت قدیمی شهر و منازل سنتی و ... اشاره نمود.

 


ما در فروشگاه آنلاین و تخصصی تاپ فرش سعی می کنیم بهترین فرش های ماشینی را بطور مستقیم و بیواسطه از کارخانجات فرش آران و بیدگل و کاشان را با کمترین قیمت فرش و بهترین کیفیت فرش همراه با به روزترین طرح فرش  ماشینی و در سریعترین زمان ممکن برای مشتریان در سراسر کشور بطور رایگان ارسال نماییم.


بدلیل حذف واسطه های سنتی بازار فرش ماشینی قیمت های ارایه شده در فروشگاه آنلاین تاپ فرش کمترین قیمت فرش می باشد. از تمام مشتریان محترم  تقاضا می کنیم قیمت و کیفیت فرش های ما را مقایسه کنند و با نظرات ارزشمن خود ما را در کسب رضایت بیشتر هموطنان یاری رسانند.

تاپ فرش خرید متمایز، آسان و ارزان فرش، خریدی به سبک امروز، خریدی بدون واسطه


 

جشنواره ملی فرشخرید آنلاین فرشخرید فرش از کارخانهفرش آران و بیدگلفرش کاشانفرش ماشینی فانتزیکمترین قیمت فرش
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا