دكوراسيوني به رنگ بهار

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۸

دکوراسیون بهاری و شاد منزل

بهار با طبیعت پر از زیبایی و تازگی اش یکی از زیباترین و دل انگیزترین فصل های سال است. می توان از این زیبایی اطراف خود الهام گرفت و خانه خود را به زیباییهای بهار نزدیک کرد تا احساسی تازه در آن یافت. بهار پر است از رنگهای شاد و ملایم بهاری مثل سبز ملایم، صورتی ملایم، بنفش ملایم و آبی آسمانی. ايده خوبيست اگر بتوانیم از این رنگها در خانه خود استفاده کنیم.
تناسب رنگ در دکور خانه بسیار در روحیه افراد خانه تاثیر دارد، در اینجا چند نمونه از تناسب و ترکیب رنگ های شاد را برایتان گردآوری کردیم تا برای فصل بهار خانه تان را رنگی تر و شاداب کنید.

 



داشتن حال و هوای بهاری در خانه

برای اینکه یک حال هوای بهاری در خانه داشته باشید، اولین راه استفاده از گل‌های بهاری در منزل است. خانه بهاری با تلفیق رنگ‌ها در کنار یکدیگر حاصل می‌شود. استفاده از رنگ‌های شاد و بهاری در المان‌های منزل، شما را برای رسیدن به این ایده پردازی زیبا کمک می‌کند.

 

چکمه‌های گلدانی
با تمام شدن فصل زمستان و شروع فصل بهار به شما پیشنهاد می‌کنیم از چکمه‌های زمستانی استفاده کنید. با استفاده از این کفش‌های بلا استفاده می‌توانید یک دکوراسیون متفاوت را در فضا ایجاد کنید. در کنار جاکفشی، جلوی درب ورودی، بر روی تراس، راهرو و بسیاری جاهای دیگر با توجه به سلیقه خود می‌توانید از این المان زیبا بهره بگیرد.

 

 

همچنين مي توان از چکمه‌های بچه‌گانه نيز استفاده نمود. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این دکوراسیون به صورت صد در صد رنگی دیزاین شده است. شما می‌توانید یک چکمه رنگین کمانی بچگانه را با گل‌های بهاری پر کرده و در اتاق کودکتان مورد استفاده قرار دهید. می‌توانید از این چکمه‌ها به‌صورت تکی یا در تعداد زیاد برای دیزاین داخلی بهره بگیرید.



قاب‌های بهاری برای داشتن حال و هوای بهاری
یکی دیگر از ایده پردازی‌های بهاری، استفاده از قاب‌های بهاری در خانه است. برای این منظور شما می‌توانید زیباترین گل‌ها را در قاب عکسی زیبا قرار دهید. سپس با ترکیب این تصاویر با گل‌های طبیعی، به یک دکوراسیون خاص با حال و هوای بهاری دست پیدا کنید. پیشنهاد دیگر ما به شما برای داشتن یک خانه شاد و رویایی، استفاده کردن از رنگ‌های چشم‌نواز و زیباست. رنگ‌بندی شاد در زمان استفاده از مبل، کوسن، فرش و پرده به شما برای رسیدن به این فضای اثرگذار بسیار کمک می‌کند.


درختچه‌های طبیعی برای داشتن یک خانه به سبک بهار
برای اینکه خانه‌ای به سبک بهار داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از درختچه‌های طبیعی برای این منظور استفاده کنید. استفاده از درختچه‌های بزرگ در زیباسازی فضای داخلی نقش به سزایی دارند. در کنار این تصویرسازی به شما پیشنهاد می‌کنیم از گلدان‌های طبیعی برای جلوه دادن بیشتر به فضا بر روی میز استفاده کنید. منزل شما با هر رنگ‌بندی این گلدان‌های سبز زیبا را در دل خود جای می‌دهد. پس شما بدون هیچ دلهره و نگرانی می‌توانید از این فضاسازی زیبا لذت ببريد


اتاق‌خواب رویایی به سبک بهار

فضای خانه را گل‌باران کنید و از لحظه لحظه این حال خوش نهایت لذت را ببرید. به شما پیشنهاد می‌کنیم این حال و هوای خوش را به اتاق خواب خود نیز منتقل کنید. برای این منظور کافی است همانند تصویر یک ایده پردازی کم‌هزینه را تجربه کنید. با استفاده از گلدان‌های بلوری ساده کار خود را شروع کنید. داخل تنگ‌ها را از آب پرکنید؛ حال می‌توانید قسمتی از شاخه‌های درخت را به‌صورت دکوری داخل این تنگ بلوری قرار دهید. این شاخه‌ها می‌توانند هم‌رنگ یا متفاوت با یکدیگر مورداستفاده قرار بگیرد. زیبایی این تصویر بدون شک برای شما هم جالب است.


نشیمن بهاری
ایده دیگر ما برای استفاده کردن از المان‌های بهاری این است که از یک چیدمان رنگی با تناژ بهاری استفاده کنید. همان طور که می‌دانید رنگ صورتی یکی از رنگ‌های بهاری به شمار می‌رود. برای همین منظور می‌توانید از کوسن و شال‌های رو مبلی بارنگ صورتی استفاده کنید. با استفاده از گلدان‌های گل طبیعی بر روی میز شما به این مهم دست پیدا می‌کنید و کار دکوراسیون اتاق نشیمن شما به پایان می‌رسد.


رنگ پردازی با تناژ آبی روشن
برای اینکه یک دکوراسیون شاد و بهاری در فضای خانه داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ آبی آسمانی بهره بگیرید. برای این منظور می‌توانید فضای داخل منزل را به رنگ آبی‌ رنگ‌آمیزی کنید. ست کردن فرش و کوسن با رنگ آبی اثری بسیار آرام‌بخش به ما هدیه می‌دهد. شما می‌توانید برای اینکه هزینه‌های کمتری را متحمل شوید از پارچه‌های آبی یا شال مبل‌های آبی استفاده کنید.


طبیعت در دکوراسیون بهاری منزل

یکی از کم‌هزینه‌ترین ایده‌هایی که برای داشتن یک دکور بهاری در نظر داریم، نورپردازی طبیعی در محیط منزل است. برای این کار کافی است پرده‌ها را کنار بزنید و از زیبایی‌های فصل بهار لذت ببرید. استفاده از گل‌های گلخانه‌ای در تراس یا رسیدگی به باغچه حیاط در فصل بهار سبب می‌شود شما به‌ راحتی بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای به این دکوراسیون زیبا برسید. پیشنهاد دیگر ما به شما استفاده از فرش‌های سنتی با رنگ روشن است.


تغییر دکوراسیون با رنگ بنفش

برای اینکه یک دکوراسیون زیبا و تأثیرگذار به سبک بهار در فضای خانه داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ یاسی است. شما می‌توانید از روکش‌های رنگ شاد برای سرویس مبلمان خود در منزل استفاده کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. همانند تصویر استفاده از کوسن‌های رنگ روشن مترادف با رنگ مبل در کنار کاناپه مخملی تیره، سبب شده است حس سرزندگی و نشاط در فضا پراکنده شود.


مبل‌های رنگ روشن و شال مبل‌های رنگی
شاید با خود بگوید برای رسیدن به یک دیزاین بهاری باید همیشه هزینه‌های زیاد صرف کرد. ما به شما می‌گویم نیازی به این کار نیست. شما با یک شال مبل رنگی خاص و چند گلدان گل طبیعی به یک منظر بکر دست پیدا خواهید کرد. پرده‌ها را در فصل بهار کنار بزنید و از انعکاس نور در فضا نهایت لذت را ببرید. پاف های رنگی و کوسن‌های رنگ روشن همگی از عواملی هستند که علاوه بر کم‌هزینه بودن شما را به یک دکوراسیون ایده آل نزدیک می‌کنند.


انواع فرش ماشيني كاشان را بطور بيواسطه از فروشگاه انلاين تاپ فرش خريداري نماييد. انواع فرش ماشيني سنتي فرش 1200 شانه فرش 1000 شانه فرش 700  شانه فرش 500 شانه فرش ماشيني سنتي فرش ماشيني مدرن فرش كودك فرش فانتزي فرش شنل فرش گليم تابلوفرش ماشيني را در رنگ هاي زيبا ببينيد و مطابق با دكوراسيون خانه خود فرش منزل تان را انتخاب كنيد و رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

 

دكوراسيون منزلدكوراسيون بهاري خانهفرش بهارفرش اينترنتيفرش ماشينيفرش فانتزيفرش شادفرش رنگي
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا