جذابیت رنگ فیروزه ای در دکوراسیون داخلی منزل

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۲



آبی فیروزه ای رنگی مدرن، باطراوت و تازه، جذاب و به طور کلی، رنگی پرطرفدار در دکوراسیون داخلی هر فضا می باشد. این رنگ احساس بی نظیر و متفاوتی ایجاد می کند و رنگی روشن و دلپذیر است.
باور کنید رنگی با این میزان از جذابیت و شفافیت در حقش ظلم و جفا شده است و استحقاق این را دارد که بیشتر در دکوراسیون داخلی از آن استفاده شود. رنگ فیروزه ای مخلوطی از رنگ های سبز و آبی است و با رنگ های تیره و روشن به خوبی هماهنگ میشود مثلا پرده فیروزه ای تیره در کنار دیوارهای سفید رنگ می تواند یک دکوراسیون تیره و روشن جذاب و مدرن را رقم بزند.

 

معمولا مردم به سمت رنگ های رایج در دکوراسیون گرایش بیشتری دارند و معمولا ریسک نمی کنند که از رنگ های کمیاب که در هر دکوراسیونی دیده نمی شود بهره ببرند ولی می خواهیم اثبات کنیم که رنگ غیر متداولی مثل فیروزه ای آنقدرها هم ترسناک نیست که فکر می کنید.

 

فیروزه ای هم مثل همه رنگها دارای درجه بندی های متفاوتی است از تیره تا روشن. تیره اش کمی به سمت سرمه ای یایشمی متمایل میشود و روشن آن هم تا حدی شبیه به آبی آسمانی است.

 


اگر پرده فیروزه ای را برای اتاق نشیمن انتخاب می کنید توجه داشته باشید که تیره آن فضا را مدرن و مردانه جلوه می دهد و تا حدی هم روشنایی محیط اطرافش را می گیرد و دکوراسیون را به سمت تیرگی سوق می دهد. فیروزه ای هر چقدر روشن میشود فانتزی تر و زنانه تر دیده میشود و آنهایی که خیلی دوست دارند فضای سنگین و تشریفاتی بر محیط اتاق نشیمن حاکم باشد بهتر است خیلی به سمت فیروزه ای روشن نروند.

 


فیروزه ای ذاتا یک رنگ رمانتیک است و وقتی در فضایی مثل اتاق خواب عروس یا اتاق خواب خانم ها که قرار بگیرد این درصد رمانتیسم افزایش چشمگیرتری هم پیدا میکند. از این رو فیروزه ای را می توان یک رنگ عاشقانه تمام عیار قلمداد کرد که بواسطه آرامشی که با خود به همراه دارد مناسب اتاق خواب است.

 

 

ترکیب این رنگ با سفید، حسی مدرن و مجلل ایجاد می کند و جلوه ی بصری فضا را بالا می برد. فیروزه ای را می توان با سبز، زرد، نارنجی و رنگ های طلایی و پر زرق و برق به کار برد. این رنگ در عین حال که فضا را شاداب و با طراوت می کند، حسی لطیف و مدرن را به فضا انتقال می دهد.نمونه هایی از کاربرد رنگ آبی فیروزه ای را در دکوراسیون داخلی خانه مشاهده نمایید:

 


 


 

 

 

فروشگاه اینترنتی تاپ فرش
 

دکوراسیون فیروزه ایپرده فیروزه ایمبل فیروزه ایطراحی دکوراسیون منزل فرش فیروزه ایخرید مستقیم فرش
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا