بهترین تکنیک های بهینه سازی سایت (سئو) در سال 2017

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۹

بهترین تکنیک های بهینه سازی سایت (سئو) در سال 2017

 

مقدمه

بهینه سازی سایت ( سئو) در طول سال ها تغییرات زیادی کرده است و در آغاز سال 2017 گمانه زنی های بسیاری در این باره وجود داشت که چه تکنیک هایی اساسا برای بهینه سازی سایت مفید ترین هستند و کدامیک باید به تاریخ سپرده شوند. با این حال، در میان شنیده ها و نظرات عامه، قوانین شناخته شده ای پیرامون آینده سئو سایت در سال 2017 وجود دارد.

بازاریابی جستجو با توجه به نیاز و تقاضای مصرف کننده در حال رشد و تکامل است. "سهولت در استفاده" نام این بازی است و در دو سال اخیر کاربرد موبایل در این جهت پیشرفت و گسترش بی نظیری داشته است. این امر با خود جستجوی صوتی پیچیده تر و حرفه ای تری ( مانند سیری و الکسا) به ارمغان آورده و به اندازه تقاضای خدمات ویدیویی، در زمینه سوال و جواب های محاوره ای رشد کرده است. در این مقاله نگاهی می اندازیم به آن دسته از تکنیک های سئو که لازم است به انبار و زردخانه ما منتقل شوند و شناسایی پلتفرم های جدید و با نفوذتر در طول این دوره از سال.

 

ضرورت طراحی سایت واکنشگرا (رسپانسیو(

تعداد کاربران تلفن همراه در اینترنت بیش از گذشته است و این آمار در سال 2017 نیز بیشتر خواهد شد. بر اساس مجلات بازاریابی موبایل در سال 2016، معاملات از طریق تلفن همراه نه تنها 50 درصد از کل هزینه های تبلیغات دیجیتالی را تشکیل می دهد، بلکه پیش بینی می شود خود این صنعت به سود جهانی بیش از 800 میلیون دلار دست پیدا کند. طراحی سایت همه چیز درباره تجربیات مشتری است و طراحی سایت رسپانسیو موبایل هم برای استفاده مشتری و هم میزان نگهداری و بقا یک ضرورت است. یک مقاله در خصوص گزارش سیستم مدیریت محتوا، ادعا کرده است که 57 درصد از کاربران از توصیه کردن یک کسب کاری که سایت موبایل ضعیفی دارد سر باز میزنند. براستی کسب و کار شما می توانند این موضوع را نادیده بگیرد؟

 

 

افزودن قابلیت جستجوی صوتی

با نام گرفتن 2017 به عنوان سال جستجوی تلفن همراه، بسیار توصیه می شود که شروع به هدف گذاری برای ایجاد جستجوی صوتی نمایید. با اینکه شکل های متعارف بهینه سازی بر اساس کلمات کلیدی، همچنان بهترین راه مسیردهی به قصد و هدف خریدار است، اما هرچه پیش می رویم کاربران بیشتر استفاده از جستجوی صوتی را به وارد کردن متن رایج ترجیح می دهند.

پرسش های جستجوی صوتی عموما محاوره ای بوده و به میزان قابل توجهی از کلمات کلیدی رایجی که تاکنون بازاریابان برای مسیردهی استفاده کرده اند طولانی تر است. دوران هدف گذاری یک کلمه کلیدی یا یک عبارت کلی برای سرچ گذشته است. در سال 2017 لازم است شروع به یادگیری آن کنید که مردم عبارات سوالی خود را چگونه با صدای بلند می گویند، و بعد از آن استراتژی خود را در جهت تولید نیاز آنها گسترش دهید.

 

سرعت همه چیز است

محدوده دقت بسیار کوتاه است و تصمیم گیرندگان به دنبال نتایج سریع و قابل اثبات هستند. سرعت کدام دستگاه ها و اتصالات برای جریان یک ویدیو k4 کافیست؟ هیچکس نمی خواهد برای یک سایت کند صبر کند. حتی اگر ویدیو مورد نیاز باشد، محتوای آن باید به حدی بهینه شود تا زمان بارگذاری صفحه را تا حد ممکن پایین نگه دارد، مخصوصا در تلفن های همراه و تبلت ها.

لازم است هاست وب سایت شما مقیاس پذیر باشد تا اگر ترافیک سایت به مشکل و یا خسارتی خورد بتوانید آن را ارتقا دهید و اگر قادر به ارتقا نبودید به هاست دیگری که متناسب با نیازتان است کوچ کنید. مهم نیست چقدر زمان می برد، لازم است سایت و صفحات فرود خود را برای سریعترین زمان بارگذاری هم در پلتفرم موبایل و هم دسکتاپ بهینه سازی کنید. این کار را انجام دهید و به تماشای عملکرد موشکی سرچ سایت خود بنشینید

 

بهینه سازی برای هدف کاربر / جستجوی معنایی

 جستجوی معنایی، آینده ایجاد محتوای هوشمند است. الگوریتم های پیچیده در جهت توسعه پایدار هستند و در جایگاهی تنظیم شده اند تا محتوایی را تشخیص دهند که مربوط به دلیل سوالهای جستجویی کاربر باشد. الگوریتم های رتبه بندی کنونی بر اساس تجزیه و تحلیل رابطه محتوا با گروهی از عبارات و کلمات کلیدی مربوط به آن، تشخیص می دهند که کدام محتوا بیشترین مطابقت را با سوال جستجو شده دارد. این کار چگونگی را ارزیابی و محتوا را با نیاز جستجو کننده تطبیق می دهد. این بدان معناست که برای بازاریابی محتوایی این امر مرگ نهایی کلمات کلیدی و تمرکز رشد یافته بر کیفیت معنایی محتواست.

شما نیاز به آن دارید که محتوای خود را با متونی که خوانایی بالایی دارند ارتقا بدهید، درحالی که حجم بالای اطلاعاتی را تهیه می کنید که پاسخگوی سوالات کاربر بوده و نیاز خریدار را به روشی منطقی، ساخت یافته و معمول برطرف می سازد. سوال کلیدی که هنگام تولید محتوا باید به یاد داشته باشید این است: "هدف خریدار من چیست؟"

 

اهمیت یافتن صفحات بهینه شده موبایل(AMP)

در سال 2016، گوگل دست به یک ابتکار عمل تحت عنوان پروژه صفحات بهینه شده موبایل یا AMP  زد و این یک تلاش در جهت معرفی استاندارد جدیدی برای ساخت محتوای وب سایت تلفن همراه پسند بود.

صفحات بهینه شده موبایل اساسا یک نسخه سبک تر از HTML5 و CSS3 است با زمان بارگذاری صفحه سریعتر از همیشه. این صفحات زمان بارگذاری 30 برابر سریعتر از حالت عادی دارند. زمانی که از صفحات بهینه شده موبایل استفاده می کنید، هم رتبه جستجوی شما و هم نرخ کلیک نسبت به رتبه (CTR) بهبود پیدا خواهد کرد و این مزیتی است برای حجم ترافیک وب سایت.

مطالعات نشان می دهد متوسط مردم، صفحاتی که زمان بارگذاری آنها بیش از 3 ثانیه باشد خواهند بست. تغییر به صفحات بهینه شده موبایل یک امر ضروری در به روز رسانی بعدی سایت شماست.

 

به دست گرفته شدن قدرت توسط سئو محلی

سئو محلی در ادامه سال 2017 قدرت را به دست می گیرد. اطلاعات محل سکونت به شدت با اهمیت است مخصوصا برای جستجوهای صوتی که اغلب زمانی اتفاق می افتند که به دنبال یک کسب و کار محلی هستند. در بعضی از مناطق بسیار آسانتر است که رتبه بندی در یک آمار محلی انجام پذیرد تا اینکه در یک گستره کسب و کار در سرتاسر کشور. این کار بسیار صحیح است مخصوصا زمانی که شما یک کسب و کار محلی هستید و نیاز مشتری محلی خود را تهیه و به دست او می رسانید. اما این باعث توقف یک منبع سرتاسر کشوری که هر فرد محلی را نیز تحت پوشش قرار می دهد نمی شود.

 

نتیجه گیری

تمرکز بهینه سازی سایت در سال 2017 بر روی محتوای با کیفیتی است که نشان می دهد که چرا یک خریدار به دنبال یک محصول یا خدمت است. استراتژی بازاریابی خود را با استفاده از منابعی که بر پایه اطلاعات است و حقیقت و شخصیت را منتقل می کند، رشد دهید.

با رشد کردن و پیچیده تر شدن الگوریتم های جستجو، بازاریابی بیش از هرچیز نیاز به تولید ارزش دارد. روزگار ساخت نشان تجاری جای خود را به روزهای سوالات با ارزش داده اند و از این رو سرمایه گذاری شما بیش از گذشته نیاز به نوآوری، برتری و گسترش دارد.

2 اردیبهشت 1396

منبع: کاسپید

 

 

 

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا