بنیانگزار تلگرام پاول دوروف راز موفقیتش را فاش کرد

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹

 

بنیانگذار تلگرام راز موفقیتش را فاش کرد


پاول دوروف صاحب تلگرام و سایت وکانتکته در آستانه ۳۳امین سالروز تولد خود هفت رمز موفقیتش را برای جوانان فاش کرد.


پاول دوروف Pavel Valeryevich Durov در لنینگارد Leningrad (حالا با نام سنت پترزبورگ St.Petersburg شناخته می شود ) به دنیا آمد، ولی اکثر دوران کودکی خود را در ایتالیا در شهر تورین Turin سپری کرد. پدر او والری (که در رشته‎ی زبان شناسی تاریخی مدرک دکترا دارد ) آنجا کار می‎کرد. او در یک مدرسه‎ی ابتدایی ایتالیایی تحصیل کرد و بعد از برگشتن به روسیه در سال ۲۰۰۱ در سن پترزبورگ به Academy Gymnasium رفت. در سال ۲۰۰۶، او از بخش زبان شناسی تاریخی در دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ فارغ التحصیل شد.


 

دوروف در سال ۲۰۱۴ روسیه را ترک کرد و گفت “دیگر میل به برگشت ندارد” و اینکه “این کشور فعلا با فعالیت و تجارت در اینترنت سازگاری ندارد.”
به گزارش ایسنا از ودوموستی، وی گفت: سالهاست هفت عامل مسموم کننده زندگی را کنار گذاشته‌ام و به موفقیت‌های زیادی رسیده‌ام.
دوروف افزود: خوردن گوشت حیوانات، قرص و محصولات دارویی، نیکوتین و تمامی اشکال مواد مخدر، قهوه و چای سیاه و سبز، هر نوع نوشابه و انرژی زا، فست فود، تلویزیون و برنامه‌های وابسته به آن را در زندگی کنار گذاشته ام و در آینده جزئیات دقیق آنرا برای علاقه مندان شرح خواهم داد.

این جوان روس موفق در عرصه فن‌آوری تصریح کرد: جوانان گاهی اوقات نیاز به زندگی سالم را احساس می‌کنند اما تحت فشار جامعه قرار می گیرند، زیرا به آنها گفته می شود :« به غیر از این شکل زندگی غیر ممکن است » و یا رفتار آنها به عنوان «بی احترامی برای دیگران » در نظر گرفته می شود. با این حال هر غیر ممکنی، ممکن است، اگر شما فکر می کنید کارتان صحیح است رفتارهای محیط اطراف خود را نادیده بگیرید.
دوروف تاکید کرد: جامعه ای که سنت‌هایش را بر پایه مسمویت خود ساخته است هیچ آینده ای ندارد.
به عقیده وی می توان زندگی و دنیای جدید خودمان را برپایه ارزش‌های والای خلقت، توسعه و کار سخت بنا نهاد.

 


 

بیش از سه و نیم سال است از عمر تلگرام می‌گذرد؛ سرویس پیام‌رسانی که طبق گفته مدیرعامل آن، تنها در ایران 45 میلیون کاربر دارد که به‌طور فعال از آن استفاده می‌کنندو در مدتی که از عمر تلگرام می‌گذرد ذره‌ای از اطلاعات کاربران به شخص ثالثی ارائه نشده است.

 

با کلیک در اینجا وارد کانال تلگرام تاپ فرش شوید.

جهت مشاوره خرید با ادمین کانال اینجا را کلیک کنید.
 

پاول دوروف موسس تلگرامکانال تلگرام تاپ فرشراز موفقیت تلگرامامنیت تلگرامخرید آنلاین فرشارزش‌های والای خلقت
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا