اتلاف 3 هزار میلیارد تومان در ترافیک

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۴


ترافيك قاتل وقت شهرنشينان

فرصت ها چون ابر ها می گذرند, پس فرصت های خوب را غنیمت شمارید (حضرت علی عليه السلام)

 

محسن طباطبایی مزدآبادی دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری هرگونه پیشرفت در هوشمندسازی شهری را دارای رشد تصاعدی در زمینه منافع اقتصادی برای شهر عنوان کرد و گفت: نتایج پژوهش انجمن علمی اقتصاد شهری ایران نشان می دهد طی هر سال 3 هزار و 24 میلیارد تومان منابع از شهر تهران بر اثر اتلاف وقت شهروندان در ترافیک از بین می رود.

 


وی با بیان اینکه در ابتدای قرن 19 تنها حدود 3 درصد از جمیعت جهان ساکن شهرها بودند که این رقم در ابتدای قرن بیست به 15 درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: اما در قرن بیست و یکم جمیعت شهری در سطح جهانی از 50 درصد عبور کرده است و پیش بینی ها نشان می دهد این میزان در سال 2025 از 60 درصد نیز عبور خواهد کرد.
اگر قرار است معضلاتی همچون آلودگی هوا ، ترافیک و ... در کلان شهرها حل شود راهی جز حرکت به سمت فناوری های نو وجود ندارد، ادامه داد: منظور از شهر هوشمند که به عنوان کلید توسعه پایدار شهری به حساب می آید پدید آوردن یک فضای تعاملی و خدماتی بین ساکنان شهر و ساختارهای شهری است.


استاد دانشگاه هر واحد پیشرفت در هوشمندسازی شهری را دارای رشد تصاعدی در زمینه منافع اقتصادی برای شهر عنوان کرد و گفت: نتایج یک تحقیق علمی نشان می دهد تنها در کلانشهر تهران روزانه رقمی بین 1.5 تا 1.8 میلیارد تومان بنزین در ترافیک هدر می رود و یک پژوهش دیگر که انجمن علمی اقتصاد شهری ایران انجام داده است نشان می دهد طی هر سال 3 هزار و 24 میلیارد تومان منابع از شهر تهران بر اثر اتلاف وقت بر اثر تاخیر در سفرهای درون شهری از بین می رود.


فروشگاه اينترنتي تاپ فرش مجموعه اي از زيباترين فرش هاي ايراني را براي هموطنان آماده نموده است. در اين فروشگاه با كمك تكنولوژي تمام واسطه هاي سنتي بازار فرش را حذف كرده ايم. يك فروشگاه تخصصي فرش در محل شما. همراه خانواده و بدون محدوديت در زمان و مكان فرش بخريد و درب منزل تحويل بگيريد. در شهر هستيد يا روستا يا هر جاي ايران هستيد و يا در هر ساعتي از شبانه روز هستيد ديگه براي خريد فرش اهميتي ندارد. چي از اين بهتر خريد فرش از بهترين برند هاي ايراني با قيمت كمتر و بدون صرف وقت. تحويل درب منزل سراسر ايران. ارسال رايگان تمامي محصولات. جهت مشاوره در تلگرام اينجا كليك كنيد.


خريدي آسان و مقرون به صرفه انواع فرش سنتي فرش مدرن يا فرش فانتزي فرش كناره فرش شنل گليم فرش فرش 500 شانه تا  فرش 1200 شانه فرش عروسكي يا فرش اتاق كودك با كمترين قيمت فرش و بهترين كيفيت را در تاپ فرش تجربه كنيد. بزرگترين سرمايه تاپ فرش رضايتمندي شماست.


پیامبر اکرم ص میفرمایند:
"در مورد حفظ وقت خود بخیل تر از پول و ثروت خود باش."

 

 


 

اتلاف وقت در ترافيكايران رتبه اول در اتلاف وقتخريد انلاين فرشفرش كنارهكمترين قيمت فرشفرش كنارهشهر هوشمنداقتصاد شهريوقت طلاستفرش كودك
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا