قابلیت خرید کالا در اینستاگرام

 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۶

📣 قابلیت خرید کالا به ‌زودی در اینستاگرام
شرکت هایی که از طریق اینستاگرام سعی می کنند به تبلیغات و فروش دست بزنند، مجبورند لینک خرید مورد نظرشان را در قسمت توضیحات صفحه قرار بدهند؛ در واقع تنها نقطه ای از اینستاگرام که می تواند «لینک» باشد.
حالا شبکه اجتماعی پرطرفدار که بر این موضوع اشراف کامل داشته، تصمیم گرفته روند خرید و فروش را در اینستاگرام هموار سازد؛ البته فقط برای برندهای خاصی.

💬برای آزمایش این تجربه جدید، ۲۰ برند آمریکایی از جمله Kate Spade (مرکز طراحی مد) ، JackThreads (فروشگاه لباس آقایان) و Warby Parker (فروشگاه آنلاین عینک و عینک دودی) پست‌های مربوط به این آزمایش را به اشتراک گذاشتند تا برای مخاطبان اینستاگرام مرور کردن، یادگیری و سنجیدن مواردی که به آن علاقه دارند را راحت‌تر کنند. هر پست یک دکمه در پایین سمت چپ عکس وجود دارد که با لمس آن تگ‌های محصولات گوناگون و قیمت‌های آن‌ها در عکس نمایش داده می‌شود. هر بار که تگی انتخاب شود آن محصول با جزییات جدید باز خواهد شد.


 این کاربرد اطلاعات مهمی از محصول در اختیار مصرف کننده در مسیر خریدشان قرار می‌دهد بدون اینکه نیاز باشد از اینستاگرام خارج شوند و درباره‌ی آن محصول تحقیق کنند. سپس اگر مصرف کننده در این صفحه جزییات محصول دکمه‌ی “shop now” به معنی همین حالا خرید کن را لمس کند. آن‌ها را مستقیماً به وب سایت فروشنده و صفحه خرید محصول هدایت می‌کند و این موضوع کار آن‌ها را در خرید محصولی که می‌خواهند راحت می‌کنند.

فروشگاه اينترنتي تاپ فرش  نیز در آینده از این قائله مستثنا نخواهد بود و به محض انتشار این ویژگی در سطح جهان و در نهایت ورود به کشور این ویژگی را برای خريداران خود فراهم خواهد نمود و سعي مي نماييم که نه تنها روش‌ها و کانال‌های فروش خود را گسترش بدهيم بلکه با تکنولوژی‌های بروز دنیا همراه بوده و حضور خود در بازار الکترونیک افزایش دهيم.


https://www.instagram.com/topfarsh/

 

اينستاگرامخريد اينستاگراميخريد اينترنتيخريد در شبكه اجتماعي
whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا