خانۀ خود را بزرگتر کنید
خانۀ خود را بزرگتر کنید

با توجه به کوچک بودن خانه‌ها در شهرهای بزرگ، یادگیری روش‌هایی برای بزرگتر نشان دادن خانه ضروری به نظر می‌رسد در اين مطلب راهكارهايي براي اين موضوع به شما نشان مي دهيم

راهنماي انتخاب اندازه فرش ماشینی
راهنماي انتخاب اندازه فرش ماشینی

انتخاب فرش با اندازه مناسب هميشه يک چالش بوده است ، يا خيلي بزرگ مي شود يا خيلي کوچک! ما امروز به شما کمک خواهيم کرد تا بهترين فرش از نظر اندازه را انتخاب کنيد و فرقي هم ندارد که فضاي شما بزرگ يا کوچک باشد.

هفت دليل براي خريد فرش فانتزي
هفت دليل براي خريد فرش فانتزي

دکوراسیون، در شهرهاي بزرگ به سمت مدرنیته و در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک‌تر به سمت نیمه مدرن در حرکت است. از جمله المان‌های مدرنیته در منزل، فرش فانتزي يا فرش مدرن است که مستقیم بر روی مخاطب تأثیر می‌گذارد و اكنون با توجه به دستگاههاي مدرن بافت فرش در ايران به سهولت در اختيار علاقمندان قرار دارد.

چه فرشی برای چه جور جایی؟
چه فرشی برای چه جور جایی؟

پیش از آنکه برای خرید فرش اقدام کنید لازم است به برخی نکات نظیر نوع کفپوش خانه، وسعت محیط، میزان نورگیری، رنگ دیوارها و روکش مبلمان ها و پرده ها، میزان تردد در محیط و سبک فضای خانه دقت کنید. این نکات شما را در این زمینه راهنمایی می کند:

دكوراسيون خانه را زمستانی كنيم
دكوراسيون خانه را زمستانی كنيم

دکوراسیون خانه با آمدن فصل زمستان و کاهش دمای هوا به نوعی سرد می شود اما خانه ی شما با تغییر دکوراسیونی ساده اي گرمای خود را حفظ خواهد کرد و سرشار از نور و شادی خوتهد بود. با ما همراه شوید

علت پرزدهی فرش ماشينی
علت پرزدهی فرش ماشينی

امروزه تولیدکنندگان فرش ماشيني در تلاشند تا جهت جلب رضایت خریداران، فرشی با کیفیت بالا و درجه بندی مناسب تولید نمایند. با توجه به این که اكثر فرش های ماشینی ايراني از جنس اکرلیک هستند پرز دادن آنها امری طبیعی محسوب می شود ، با این وجود تمام تلاش هایی که در زمینه ی تولید انجام می پذیرد برای این است که پرزدهی فرش های ماشینی به حداقل برسد. برای همین منظور امروز با استفاده از فناوری های جدید فرش های ماشینی را هیت ست می کنند و این اقدام سبب می شود که هم پرزدهی فرش ها کمتر شود و هم این که از شفافیت بیشتری برخوردار باشد.

whatsapp call اینستاگرام ایران داهوا